kedd, november 11, 2008

Vásárhelyi ötletbörze

Írok pár sort, milyen volt nekem Vásárhelyen.
Nem is nagyon tudtam, mi lesz ez az egész, még a szervezők sem látták, mi fog kisülni belőle, de nagyon jó lett, azt hiszem. Olyanok találkoztunk ott, akik szeretnénk valamilyen formában lányokkal, nőkkel foglalkozni, olyanok, mint én is, akik keresik a helyüket a szolgálatban. Kihangsúlyozták, hogy az ima mindennél fontosabb és hiába vannak jó ötleteink, nem érünk vele semmit, ha nincs rajta kenet.
Érdekes, hogy mennyi féleképpen lehet szolgálni a nőknek is. Van, aki ételt ad olyanoknak, akiknek nincs. Van, aki kézimunka kört szervezett, van, aki lány röpicsapatot, van, ami a sarki boltost köszönti fel szülinapján, van, aki férjhezmenendő lányokat tanít tisztaságról, erkölcsről. Mindezt persze az Úr Jézus nevében.
Tehát volt ötlet is, ráhangolódás is... Mióta ide jöttünk, hiányoznak nekem a barátnők (még jó, hogy van telefon:) ), ezért is szerettem volna valami női kör féléhez tartozni. Most vettem a bátorságot, és körbekérdeztem a vezető testvéreket, mit szólnának hozzá, ha Gernyeszegen tartanánk női kört. Persze nagyon pozitív: kell is, mióta Márta elment, nem volt... (ez kicsit megijesztett, Márta nyomdokaiba lépni... nem akarok és még :) nem is tudok) Szóval hétfőn 5től összegyűlünk, szeretném, ha a fiatalasszonyok, lányok is jönnének, aztán tanulnánk együtt, kreatívkodnánk, és vigyáznánk egymásra. Azán remélem, itt Sárpatakon is beindulhat egy ilyesmi. Idővel.

Imádkozzunk ezért.

Abigél

2 megjegyzés:

Salomé írta...

Sziasztok. Örülök a blogotoknak és hogy elég hamar rátok találtam. Jó tudni rólatok ilyen formában is. Hamarosan csörgök. :) Az Úr segítsen minden törekvésetekben. Adina

Maresz írta...

Kedves Abigél,
örülök, hogy rátok találtam. Nekem is tetszett az ötletbörze V.-helyen. Ügyes vagy, hogy elkezdted a nőikört Gernyeszegen! Sok erőt kivánok neked a szolgálathoz!