péntek, november 14, 2008

jár a gádzsó...

mifelénk (szekeres) éjjelente ha a kutyák nagyon ugattak, azt mondták az emberek, hogy "jár a cigány". errefelé (szerbiában) ha éjjelente "erőssen" ugatnak a kutyák azt mondhatják egymásnak ez emberek, hogy "jár a gádzsó". jó szokás errefelé, hogy korán fekszenek. korán is kelnek... sok a munka, drága a villany, stb. tegnap este alig kaptam ébren pár embert (pedig csak 7 körül lehetett) és mikor hazafelé jöttem csak egy udvaron látszott élet. bementem, hogy lássam kik azok. kint főzték a vesszőt. ma már szép kis kosarakat fontak belőle. beszélgettünk a tűznél, behívtak, tovább beszélgettünk, és elég késő lett mire haza indúltam. át a dombon a recsegő hidegbe. a kutyák meg nem hagyták szó nélkűl. csak az bosszantott, hogy miattam nem hagyják aludni az embereket.

amúgy nagyon szépek az ejszakák errefelé. főleg most, hogy telihold van, zúzmara es köd... csak vezetni volt ma nehéz egy kicsit, de izgalmas. nemrég értem haza, csevegtem a neten pár ismerőssel (csak ami halaszthatatlan). most pedig jön a régvárt pihenés

Uram, kezedbe ajánlom a lelkünket!

zoltán

Nincsenek megjegyzések: