csütörtök, december 03, 2009

Dávid


legutóbbi bejegyzésünk óta sok minden történt, tél volt akkor aztán volt tavasz is, ősz is. nem tudom, mi volt, de éppen a gólya erre járt, házunk felett elejtette kicsi csomagját:) bocsi, éppen gyerekverseket olvasgattam az előbb:)) szóval megjött közénk Dávid, nagyon hirtelen, váratlanul. olyan pici gyermek, akit senki sem vállalhatott, egy nehéz, szomorú 9 hónap után született, picikén, de életerősen. ma 2 hetes, folyton csak eszik, meg alszik, hízik, erősödik, szépül, simul ki az arca, megnyugszik. szóval egy darabig köztünk marad, és reméljük, szeretetet, és Isten jelenlétét érzi most is és ezután is a családban.
mást hiába kérdeztek, nem tudom, hogy lesz, mi lesz, vele, velem, velünk. Isten angyalokat küld hozzám, nem hagyja hogy feladjam, elkeseredjek, mikor nehéz.

mostanában készülődünk karácsonyra, díszítgettema házat, magyaráztam a fiúknak, hogy is vannak a dolgok:) aztán készülődünk a szerbiai gyerekekkel, meglátjuk, összejön-e egy kis műsor, amivel el lehet érni a szülőket is. hátha megértenék a lényeget a kicsik is, nagyok is.

kicsit betegek vagyunk, hülések, nem akar elmúlni nálam se, most zoli bírta legtovább, de tegnap ő is már érezte e tüneteket.

ja, van csempekályhánk, hálásak vagyunk, nagyon jól megy, élvezzük a meleget, nincs nagy hőingadozás már, csak kicsi. ha valaki tudja, miért van nálunk penész és hogy szabaduljunk meg tőle végleg, az szóljon. :) köszi.

Abi

5 megjegyzés:

iri írta...

Az Ur segitsen meg s adjon erot mindenre!

M K írta...

Hirtelen azt hittem, hogy hamarabb megérkezett hozzátok a harmadik gyermeketek.Meg is ijedtem picit.Írjál azért egy kicsit többet Dávidról. kérlek.

Lea Mónika írta...

mer vizes a fal, sztem azért van penész. nem hagyták rendesen kiszáradni annak idején.

jaj, én is megijedtem, h a harmadik?? vagyis már arról, h megint lemaradtam...:D

puszi neked, Abi, a többieknek meg szent puszi:))
és imázunk mi is értetek apuval...:)

Unknown írta...

En nem ijedtem meg...mert en emlekszem mindket Dohi gyerek csecsemo kinezetere:)...David azert teljesen mas...de edi baba:)

Győrfi Tóbiás és Annamária írta...

Sziasztok, gratulalunk a kis barnasagnak, sok erot hozza. Mi is mar turelmetlenkedunk, de meg van egy kicsi addig... :)
A penesszel kapcsolatban: a magasabb paratartalom is lehet az oka, meg amit Lea mondott. A vegyszeres boltokban lehet kapni Penesz elleni szert (antimucegai), amit a meszeles elott kell felkenni a falra. Mi kisebb peneszfoltokat hipokloros szivaccsal toroltunk le es egy ideig eltunt. A hipoklor valamennyire kifeheriti a helyet es nem lesz annyira csunya. Kb. ennyi a tudasom.
Az Ur aldjon benneteket!
Tobias es Annamaria