hétfő, december 14, 2009

balesetek

...mi mást mondhatna az ember mint hogy: "az Úr csodásan működik"
mostanában sokat utazom. meglett az utánfutó amiről abi írt és azzal szállítom a fiúknak a kosarakat. nyilván fizetnek érte, de nekem nem anyagilag éri meg, ez is lehetőség, és még milyen jó...
biztosra veszem, hogy fentről jött az ötlet. utazás közben a kocsi imádság házává válik, és dicséretek meg az örömhír hangzanak. ha lesz időm még majd részletezem. ez azonban azzal jár, hogy kevesebbet vagyok itthon (nem a szerbiai emberekkel, azokkal többet, hanem a családdal), és gyakran igen kimerült vagyok (van, hogy hajnali 3-kor indulunk és előfordul, hogy csak éjfél körül érünk haza). már az elején úgy indultam, hogy hetente nem több mint 3 fuvart vállalok és ezek között legyen legalább egy nap kihagyás. az elmúlt 2 hét mégis zsúfoltra sikerült, missziós találkozó, majd személyes ügyek és disznótor fejelte meg a megszokott utazás adagomat.

így jött össze, hogy pénteken hajnalban (remélem ezt anyámék nem olvassák), karácsonyi csomagokkal zsúfolásig megrakott utánfutóval, a két fiammal a hátsó ülésen, hazafelé jövet, miután több ízben megálltan pihenni, Lekence környékén belefutottam a sáncba. nem aludtam el! csak egy zsebkendő után nyúltam ami a másik széken volt, és mire észbe kaptam már megtörtént. vagy 20 métert mentünk a sárban, majd valahogy megállt a kocsi. 1 percnél alig ültünk ott többet, mert épp jött egy kocsi ami ki is húzott. hálaadással indultam tovább az úton. a kocsinak csak a műanyag részei sérültek (legalábbis csak azt vettem eddig észre).

szombaton este a falu elején elütötték edinek az egyik sógorát és még két fiút súrolt az autó. a sofőrt kis híján agyon ütötték a hálás rokonok. én is kis híján kaptam. hála Istennek senkinek sem tört csontja, az orvosok szerint maradandó károsodás sem várható.

ki a hibás? mindenki ezt kérdezi. mintha ez lenne a legfontosabb. meglátni Isten kegyelmét, dicsérni őt és jó belátásra térni - ezért van mindez.
zoltán

októberben készült, de nagyjából most is ez van

a fuvarozás mellett segítek az eladásban is

ez a legfrissebb Gerzon alkotás, a szerző szerint "apa és anya", hát nem gyönyörű?!

3 megjegyzés:

Maresz írta...

Tehát egyek vagytok:)). Sok-sok erőt kivánok nektek!

iri írta...

Aldott legyen az Ur mindenert!

Kónyairénke írta...

Mi is imádkozunk értetek!Áldott karácsonyi ünnepeket és boldog új évet kivánunk Barótról!