csütörtök, január 13, 2011

szilagysagban

a mult hetvegen szilagysagban voltam toth attilaval. sarmasagon hirdettuk az iget, attilaek a sogora eljegyzesen voltak en meg haza ugrottam egy keves idore a szuleimhez. a hugommal sikerult elmenjunk kovesdre is vasarnap reggel. kozben abigel itthon volt a fiukkal es ket keresztyen lany is segitett neki a gernyeszegi gyulekezetbol. halasak vagyunk nekik. reg nem volt ilyen jo otthon lenni, jokat beszelgettunk, imadkoztunk es mindharom este egyutt voltunk sarmasagon a gyulekezetben. jo volt talalkozni kis ottoekkal is, meg mas szilagysagi ismerosokkel. orultem latva a cigany testvereket es istenkeresoket is az esti alkalmakon. kozben sarpatakon folytatodott az imahet. minden este osszegyultunk hazaknal imadkozni a hit kulonbozo jellegzetessegein elmelkedve. penteken es  szombaton andras es edi folytattak a buzditast. vasarnap ejjel jottem haza de nem maradt el a gyerekalkalom es a felnott istentisztelet sem, zozoek is itt voltak es besegitettek. az utazas elegge megviselt, es a het elejen harom napig emejegtem, hanyingerem volt, de hala Istennek mara elmult. sok a tennivalo a haz korul es a misszioban is, vannak uj erdeklodok, Isten munkalkodott addig is mig el voltam menve. jo azt tudni, amire efraim altal is emlekeztetett a Mindenseg Ura, hogy ez az o munkaja, az o emberei, es nelkulunk is el tudja erni az O celjait mindenki eleteben. ez olyan megnyugtato a sok joves-menes kozepette. a heten abafajan evangelizacio van, szombaton pedig folytatodik a vezeto kepzes, borzasi pal fog ismet tanitani.  
kegyelem es bekesseg mindenkinek
zoltan

Nincsenek megjegyzések: