szombat, augusztus 07, 2010

xxxi

31 lettem. ...nagy hirtelen. kissebb számadás..., bűnbánat..., nagy hála, öröm.... érdemes élni!

hargitán voltunk. ...előadtam. abigél próbált pihenni. a fiúk magukat adták. kölcsönösen szolgáltunk, mindenki mindenki felé. jó volt.

pár ismerőst meglátogattunk. gyors volt, de emlékezetes.

voltunk bukarestbe dáviddal felülvizsgálaton. kissebb gondok..., csepegtetünk..., aggódni semmi ok.

itthon minden rendben. alig 3 napja érkeztünk de vannak új kapcsolatok. tégy Uram engem áldássá...!

többet fogok imádkozni másokért. meglett a régi füzetem. csak tátogok...

mérföldkő a szolgálatomban: ma először tanítottam cigányul az igét "dake varekon mange szolgalinel, pala mande te avel..." örültünk. még a gyermek is megérti!

készülünk a sátoros evangelizálásra, sószóróra, amaro Del koncertre.

itt víz, máshol tűz, de belül mégis béke van.

járjatok békével!
zoltán


4 megjegyzés:

T írta...

igy utólag BOLDOG SZÜLINAPOT, Zoli;)

Tibi

Zambo Dalma írta...

Amen!Aldjon meg az Ur es tegyen teged,titeket aldassa!

Salomé írta...

milyen szamon lehet elerni titeket? irjatok meg. Koszi, adina

Dohi család írta...

0265 435 979 ezt altalaban en veszem fel (abi), de kell probalkozni tobbszor, lehet elsore keson erek oda, v meg se hallom. :)