szombat, február 20, 2010

szociális mosoly:)

már alig vártam, hogy írhassak, és főleg, hogy feltehessem ezt a képet! ezen a héten nagy dolgok történtek, mert dávid megnyugodott elég sokáig elszórakoztatja magát és főleg: MOSOLYOG. van, hogy csak úgy magának, de a fenti kép úgy készült, hogy szólítottam, beszéltem hozzá és így reagált. mondanom sem kell, nagyon aranyos, és nagyon jól esik nekem, mert végre van valami visszajelzés a részéről.

az eredmények se nem jók fölöttébb, se nem rosszak nagyon, voltak betegségek, amik már nem aktívak, antitestek vannak a szervezetében, és vannak hiányok: kalcium, vas és protein. mintha alultáplált lenne, így mondta valamelyik orvos. de hát nem az, ez látszik is rajta:) baj van itt is a bürokráciával, de kibírjuk és megalázzuk magunkat... a szívorvos áprilisra adott időpontot, szóval nem megy minden olyan simán. a szemészeten azt mondták, ha eléri a 6 kg-ot, vigyük, mert megműtik. az még vagy 3 hét. ha minden jól megy.

ez múlt vasárnap készült, nagy szánkó-túrán voltak a fiúk az apjukkal.

felmentek a szerbiába is, itt erzsikével pózolnak.

továbbra is kérjük az imatámogatást. kb 3 hét múlva esedékes a pici születése, mondanom se kell, hogy már nem itt jár a fejem...:)

Abigél

8 megjegyzés:

kilike írta...

Már az előző posthoz is akartam írni, hogy sokat gondolok rátok és imádkozom értetek. Annyira szép, ahogy Dávidot magatokhoz vettétek! Ha Isten hasonló helyzetbe állít bennünket, remélem, mi is megtesszük azt, amit tőlünk vár, úgy, ahogy ti.
És tényleg nagyon egyidősek lehetünk, én ma töltöttem a 37. hetet:) Már nagyon várjuk ezt az apróságot:)

M K írta...

A mosolynál könnyeztem örömömben.
Ezt a képet ki fogom nyomtatni, hogy mindennap lássam és könyörögjek érte.
Megszégyenültem,be kell vallanom ami a kezdeti aggódásommal volt kapcsolatos, mert ez is benne volt Isten tervében. Tudta már jó előre, hogy ennek a fiúnak hozzátok kell kerülnie, MERT KÜLÖNLEGES TERVE VAN VELE.HISZEM!Várom kibontakozását....

M K írta...

3 hét???? Már????

Dohi család írta...

az a minimum, akkor leszek 37hetes, azert irtam igy, mert igy is tartok tole, h hamarabb szuletik. ez is az Urnal van, probalok vigyazni, de erzem, hogy keszulodik. neha mitha atrendezne a belso dolgokat, ugy rugdos. gorcsok, stb. szoval legalabb ennyi.

M K írta...

Az én gyermekeim nem siettek soha megszületni:).Úgyhogy ilyen problémám nem volt.De tudod te.
Mostanában különösen sokat gondolok rád!De mi lesz a neve a negyedik fiadnak?

M K írta...

No comment?:)

Dohi család írta...

ez meg nekem is meglepetes.

Timi írta...

Van nálam valamid:)vedd át:)