szerda, szeptember 22, 2010

hétpróba

hétpróbások vagyunk mi ketten szultánnal. abi annál sokkal több... de azért mi is igyekszünk. a minap például zuhogó esőben jöttünk haza sárpatakról éjszaka. mikor először felültem a hátára (vagy 4 hónappal ezelőtt) akkor is éjszaka kellett haza jöjjünk sárpatakról de úgy, hogy ő addig még nem mászkált éjszaka, én pedig még nem ültem a hátán (más ló hátán se sokat). akkor mindentől félt, én meg csak tőle féltem,  mivel próbált megszabadulni attól aki őt ilyen kellemetlenségekbe keveri bele. hálistennek nem járt sikerrel. ... azóta sem ... még... de jól összeszoktunk. kölcsönösen hatunk egymásra, tanulunk egymástól. de külön-külön is sok mindenre képesek vagyunk. ma például valaki elengedte a kertünkből és leszaladt sárpatakig. nem is hittem el mikor a szerbiai gyerekek mondták, hogy a szultán leszaladt a faluba. hiszen én biciklivel jöttem és a ló otthon legelészik a kertben. ezt hittem addig míg nem hívott andrás. emellett az én biciklis és gyalogos utaim nem sokat jelentenek. csak az szól mentségemre, hogy minden nap le kell gyűrjem a balesetem maradványait a testemben.

szeretjük a kihívásokat, mindig izgalmas a kezdet
egyikünk sem könnyen tágít az elképzelésétől
általában azért az történik amit én akarok
és előbb vagy utóbb mindketten elégedettek vagyunk

ma kiástuk a fundamentumot, és ha a Mindenható velünk lesz, holnap be is öntjük. édesapám nagyjából megjavította a kocsit amit el is adtam már neki, hogy kifizethessem a szomszédot. sándor barátom is segített az áskálódásban és közben a családjaink és a kutyáink is építették a kapcsolataikat egymással.

nem szeretem az építkezést de nem maradt más megoldás. költöznünk kell, nincs hova, úgyhogy építkezünk. alacsony költségvetéssel. remélem ez összehozza az embereket, mert csak így érdemes. jól jön minden segítség. a gyerekek mindig ugrásra készek, öröm látni. remélem kerül majd kőműves is és minden kialakul idejében. abigél is sokat segít, támogat, biztat. megegyeztünk, hogy a pénzünkből annyit fektetünk bele amennyi csak kell, hogy még tél beállta előtt be legyen fejezve.

a héten lesz az ítélet kihirdetése az edi ügyében. lehetséges, hogy fellebbezni fogunk. kár lenne hogy lecsukják, most mikor kezd egyenesbe kerülni a családjuk. és a misszióban is nagy segítség. imádkozunk. legyen meg az Ő akarata.
zoltán
ez a finom nyulunk volt

"ni mit tudok!"

gyönyörű pókai református templom


épül a kicsi sárpataki imaházunk


ez még augusztusban készült de muszáj volt feltegyem
(hozzá jövök én mindig haza, így sok mindent kibírok)

Nincsenek megjegyzések: