vasárnap, április 04, 2010

itthon


Hála Istennek, minden rendben ment az első napokban és haza jöhettünk. a fiúk már nagyon vártak és nekem is hiányoztak. miután megérkeztünk, Zalán még vagy tízszer felkiáltott: szia anya! aztán jött a baba nézegetés, testrészek megnevezése és rájöttünk, ő is ember, megvan mindene, olyan kicsi, mint Dávid. :)



Koppány is szeret anya mellett, anya ölében lenni, de legalább a közelében, sohasem lehet tudni, mikor van szükség rá... anya azért legyen kéznél...:)

néhány technikai adatot írok, nő olvasóim kedvéért, minket szokott érdekelni az ilyesmi. a tényleges vajúdás kb. 4 óra lehetett, míg reggel 9kor megszületett Koppány 4o5o grammal. én gondoltam, hogy nem kicsi, úgy éreztem, de az orvosok nem voltak rákészülve. nehéz volt, mindenkinek, de végül épségben megúsztuk és nem történt nagyobb baj. a baba jól volt és van azóta is és én is helyre jövök, csak pár hétig feküdnöm kell. a haja inkább vörösbe hajlik, nagyon csodálkoztam, mikor megláttam, kacagtam volna, de nem tudtam:) a többiek sötét hajúak voltak sokáig... hihetetlen, hogy Koppány teljesen más, egyedi, és mégis hasonlít a testvéreire. de nem lehet hasolnítgatni őket.

házcsere ügyben semmi jó hír, vagy 1o házat megnézett Zoli, egyik sem kiadó, inkább eladó, amelyik meg esetleg kiadó lenne, az ilyen mint ez: nem rendezett a tulajdonviszony, nekünk meg szükségünk van papírokra, amik arra a címre szólnának. szóval lehet imádkozni, mi is tesszük, mert nagyon-nagyon sürgős lenne az egész. kíváncsi vagyok, az Úr mit tud, amit mi nem, mert ugye nála kész van a megoldás, csak mi nem látjuk. de várjuk...

Abigél

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örülök, hogy irtál. Ebből tudom (sejtem), hogy jobbacskán vagy. Jó olvasni, hogy milyen anyai örömökben van részed, a nehéz szülés ellenére (vagy éppen azért :)!).Egyelőre nem hivlak telefonon, hogy hagyjalak pihenni, de gondolok rátok és imádkozunk értetek.

Timi írta...

Hát nem semmi, mekkora lett ez a kicsi Koppány:) Nem lehetett könnyű dolgod vele, örülök, hogy az Úr megőrzött a nehéz szülés közepette is...sok erőt kívánok és pihenj tényleg amennyit csak lehet ennyi gyerkőc mellett!

Lea Mónika írta...

szia Abigel! orulok en is h olvashatom h mi ujsag veled, veletek.. huu, jo nagy lett a baba! gratula!!!:* sok sok puszi innen!!!:* Es persze udvozlom Gerzont:D:D:D

Salomé írta...

Szia draga, orulok, hogy tulvagy es megvan az oromod. Hala, hogy O megtart minket a gyermeksulesben is, amint igerte. Erosodest kivanok, es imaban hordozzuk a surgos kerest. O mar tudja a megoldast, jelentse ki nektek is hamar. Puszillak. adina

reat írta...

Sziasztok.Kepzeljetek az Ur velem jöt nemetbe is.Es ha mar velem van, beszeltem Vele a ti dolgotokrol is. Amugy nagyon JO URUNK van,türelmes es kegyelmes. De medig tart...? Üdvözlöm Edi tesomat is.Egy tip lakas szempontjabol: Gernyeszeg 171 ap15 (Szerbia 5km kicsimama 10m)