kedd, december 14, 2010

utazások

el voltunk menve. előbb szatmár megyében voltunk. meglátogattuk a mamákat és a dédiket. ő a zoli nagymamája: 


 Ő meg az enyém. van dédunokája bőven, már nagyon számon se tudja tartani... karácsonykor lesz 90 éves.
 hasonlítok rá? eléggé. de ahogy telik az idő, egyre jobban fogok:)

 koppány meg dávid játszanak mindkettő kezd mászni, de még elég ritkán és csak ha nagyon el akarnak érni valamit. legjobb még mindig ülve (dávidnak állva:) ).

 a nagyobbak a legóval próbálkoznak... de még nem nekik való.

 és ott volt a nővérem a kicsi debórával. tele volt a ház velünk:)

 aztán haza jöttünk és még aznap indultunk bukarestebe, a már rég várt kotrollra. kíváncsi voltam, mi történik dáviddal, minden rendben van-e. és... sürgősen meg kellett operálni. az egyik szemén glaukóma, a másik meg... nem tudom, de tény, hogy azt is megműtötték. nem így készültünk, de kialakult a szállás meg az anyagiak, minden. hála Istennek és az ő angyalainak:) hazafelé jövet mintha más éghajlati övbe értünk volna: Busteniben ez a látvány fogadott:
 és ez:

 aztán itthon várt a munka, gyerekek, a mieink és a szerbiaiak:
itt éppen kekszet kaptak

a tél azóta is tart nálunk is, kicsit készületlenül ért, sokat voltunk távol.
most a gyerekek betegek, meg én is, valami vírusos dolognak tűnik, ugyanazok a tünetek. nagyon nehezen viseljük és már nagyon várom a végét. az udvarunkon nagyon klasszul lehet szánkózni:))csak nem tudjuk élvezni ahogy lehetne, a betegségek miatt. na, de hátha elmúlik már.
Abigél

3 megjegyzés:

kiss anna írta...

Sziasztok!nagyon rossz ez az állandó betegeskedés télen!Mi is tapasztaltuk, sajnos. Nekem a gyerekeknél bevált az echinacea (bíbor kasvirág)cseppek C-vitaminnal adva.Nem lesznek folyton betegek, és ha mégis, akkor sem olyan hosszan.Ha felétek nem kapni, szívesen küldök egy üveggel, csak írjátok meg hová !(ldorka80@gmail.com)

Dohi család írta...

koszi, en is hallottam rola. meg nem probaltuk hosszu tavon, de lehet megerne. amugy most kesobb kezdtuk, mint tavaly, egesz osszel nem volt gond.

Klári B. írta...

elkepzelem milzen jol telt nektek a csaladi korben. En is mar nagyon varom, hogy menjunk haza. Meg most voltunk ildieknel, es ott is nagyon jo volt. Gyogyulast nektek, es sok erot. En meg az egyik anyukatol tanultam az oviban... fel kilo mez, minel jobb fajta, 30 mililiter propolis (tinkturat talaltam 30 mililiteres kiszerelesben) és egy citrom leve, osszekeverve... minden nap egy két kanállal... én most azt eszegetem... A torkom ilyenkor amugy is hamar farad a sok beszédtol es eneklestol az oviban.