csütörtök, június 10, 2010

gyorsan telik az idő itt Pókában. sok munkank van, nem tudtunk írni blogot, de már rászántam magam, meg a fényképezgetésre is. olyan szép itt minden, nem is gondoltam, hogy valaha is ilyen helyen fogok lakni. teljesen mas lesz itt az ember, ahogy a dombokat nézi. elég csak felnmenni a kertbe, máris megnyugszom, derűsebben látom a világot. talán ezért is olyan barátságosak az itteniek. síkságon csak a munkát látjuk, a házat, kertet, rossz utat, port, egymást. dombon viszont messzebb látunk: a mező színeit, hullámzó búzaföldet, madarakat, virágokat apró munkásaokat, ahogy kaszálnak, gyűjtik a szénát, s örülünk, ha látjuk, leértek, itt vannak, kész vannak. hűs szél ereszkedik a kázak közé, erdő illatát hozza, így a munka sem olyan nehéz már.

a kertünk le van kaszálva, én is terítettem a szénát, forgattam egy-egy kicsit, inkább csak a széna illat kedvéért. volt segítség bőven:


Zoli újra Bukarestben van Dáviddal, megint megoperálták, most lett esedékes a műtét második szakasza. múlt héten elkisértem őket, akkor vették ki az előző műtét után a varratokat. szeretünk együtt utazni, jó sokat lehet beszélgetni, közös élmények, emlékek. csak hát elég fárasztó főleg neki, meg költséges is. közben meglátogattuk a Kis családot, ahol megpihenhettünk, ők meg babázhattak:
nem gondoltuk, hogy ilyen hamar lesz ez a másokik műtét, múlt héten szóltak, hogy vissza kell menjenek. most itt volt anyukám segíteni (ezért is vagyok ilyen derűs:) )


Koppány is vidám, itt éppen mamával beszélgetnek:)

jövő héten remélhetőleg itthon lesz Zoli is, aztán kedződik a TÁBOR :) 21-28ig lesznek Szeben mellett a gyerekek. kb 60an, és még lehet jelentkezni segítőnek. fiatalokat, fiatal házasokat várunk, nem kell tanítsanak, vagy ilyesmi, csak gyerekekkel kell aludni, rendet tartani, kísérni a csoportokat a foglalkozásokon, barátkozni velük, bizonyságot tenni, játszani és bemutani Kriszust. Ennyi az egész:)

Jézus élete c. ének a szerző előadásában:

A fiúk kint az utcán énekelik a Sűrű erdő mélyén kezdetű éneket:)) megyek én is beszállok:)

Abigél

5 megjegyzés:

iri írta...

Aranyos kis Koppany!

Lea Mónika írta...

jaaaj de nagyon édesek!!!! jó az ének!:D:D

Dohi család írta...

jo olvasni es latni, hogy ilyen szep dolgok tortennek mig nem vagyok otthon. nagyon hianyoztok. csokollak benneteket.
zoltan (apa)

Klári B. írta...

:) de jo volt az enek. :)

gerzsoka írta...

fantasztikus duett :)