hétfő, január 11, 2010

abi ír


ez nagy szó, mostanában nem nagyon volt időm írni, de most itt van Zoli anyukája meg a húga, most ők vannak a fiúkkal.
nem mondom, gyors az élet nálunk, de korántsem olyan vészes, mint ahogy gondoltam. jól elvagyunk, bár Dávid sokat nyűgösködik, mégsem kezdek őszülni, vagy ilyesmi. Istennek tulajdonítok minden erőt, de nála van erő elég, mindenre, amire kell. a mosással nem boldogulok, változatlanul, de arról nem ők tehetnek... :) szóval amennyire féltem meg féltettek mások az egésztől, annyira nem vészes az egész helyzetem. persze tanulni kell nekem a türelmet, elhallgatni a sírást, a fiúknak meg meg kell tanulni várni és nem követelőzni. mindegyik lecke elég nehéz. Dáviddal az van, hogy sokat görcsöl a hasa, még mindig, pedig már 2 hónapos lesz, a nagykönyvek meg azt írják, hogy 3 hónapig tart ez a görcsölős időszak... hát kíváncsi vagyok. sokszor még fényes a bőr a hasán, olyan kis puffadt. és köldöksérve van, de megtanított a doktor bácsi, mit csináljak vele:)
Zalán mindent utánoz, mindent mond utánunk, sokszor csak a szótagok száma meg a szavak dallama olyan, mint a mi szavainknak, de próbálkozik és ez nagyon aranyos. szeret írni, de még nem döntötte el, jobb, vagy bal kezes lesz. sokszor minden vonal után átteszi a ceruzát egyik kezéből a másikba.
Gerzon mindent tanul, szívja magába a sok infót, szavakat, kifejezéseket, mondásokat. próbálgatja, mit lehet és mit nem. van, hogy tiszteletlen másokkal, simán kiküldi a szomszéd bácsit, nem rossz szándékkal, de tetszik neki egy mondat, amit kitalált, vagy hallott és kipróbálja. aztán szomorúan viseli a következményeket...:)
újra előkerült az Akaratos gyerek c könyv...:))

hétvégén evangelizáció. amugy nagyon szépen haladnak a dolgok a misszió körül, nagyon tetszik, örülök, hogy látom Isten munkáját. tegnap felmehettem istentiszteletre én is. nagyon jó hangulatban, sokan is voltak, őszinte imádságok, változott életek. Zoli a lelki gondozással foglalkozik inkább és ő is csak csodálkozik, mi minden történik erre felé.

köszönünk minden imát, segítséget, bébiszitterkedést és mosást:)
abigél

6 megjegyzés:

Napsugár írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Salomé írta...

De szepek vagytok. Gondolok ratok. Adina

Dohi család írta...

az elso hozzaszolast a felado keresere tavolitottam el. csak a felreertesek elkerulese vegett:)
abi

Anna írta...

Nagyon tetszik ez a kép!

Unknown írta...

URUnk áldása legyen a születendő babán,Édesanyján-és mindannyiótokon!

Klári B. írta...

jo olvasni titeket, tudni rolatok, es nekem kulonosen orom hallani, hogy Isten folytatja ott Sarpatakon a munkat, hiszen egy egesz hetet ott munkalkodtunk nehanyan. :)